måndag 26 mars 2012

Skit ska skit ha

Jag är den klantigaste och mest disträa varelse som gått i ett par skor.

Jag hade alltså en lånad mobil. Hade. För en solig söndag i mars (igår), gick jag glad i hågen med ett par vänner till loppisen på Nordhemsskolan. I början hade jag en mobil, sen hade jag det inte.
Den kanske ligger under någon av klädhögarna jag rotade i?
Kanske i någon byrå som jag kikade på?
På en bänk?
Någonstans i gruset på skolgården?

Ingen vet.

Dessutom blev vi försenade till loppisen så alla hann ta de bra grejerna. Såg en flickunge gå med en Pialampa av Tore Ahlsén under armen. Då brann det lite i huvudet, och jag tänkte ungefär:
 "fanshelvetesdjävlaskit."
För det fattar väl jag att hon fick den billigt. Note to self: Häng på låset för fan!

via Mokkasin        

1 kommentar:

  1. Tur du skrev, började fundera lite smått varför du inte svarat på sms. Jag längtar tills vi ses bautamycke! Då kan vi loppisfynda. Brukar berätta för Doris om tant Kalle så hon ska veta vem du är då ni ses ;)

    SvaraRadera