lördag 10 mars 2012

Dagens fynd

-Hej och välkommen!

 Som alla vet, så är både jag och Erik två renodlade loppisnördar. Nästan allt i vårt hem är fyndat på loppis och second hand. Tyvärr så är det dyrare här i Göteborg, än hemma i Sundsvall. Jag har varit på jakt efter en byrå i ca 3 månader, men inte hittat någon. Har jag hittat någon halvdan, så är de svindyra och gärna lite trasiga också. I Sundsvall vet jag att jag kan hitta en vrålfin för under hundralappen, I´m telling you!
I alla fall; vi packade in Matilda och Stina i Volvon, och så fick de visa oss ett par loppis-guldkorn. Jag kom hem med, bland annat, detta:

En guldlampa för en 25:krona måste alla ha

Två glas för en tjuga- it´s a deal!

Kanske världens finaste dinosauriebok ifrån -72. För en femma och en fimp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar