tisdag 11 december 2012

63


Det här är min pappa. Han gillar trav och gräsklippare, och han samlar på filmisar och gamla modellbilar. Helst sådana som han kört själv i sin ungdom. Han är expert på att pruta, och lärde mig raderna "I kill for money, but you are my friend so I kill you for nothing" när jag gick på dagis. Det äckligaste han vet är russin. När han skrattar blir jag glad i hela kroppen.
 Idag fyller han 63 år. Det har stundtals varit ganska svårt under dessa år, men han är min pappa och jag älskar honom. Grattis på din dag!

2 kommentarer:

  1. kan du fråga din pappa om han kommer i håg var ifrån han hört det citatet???? I kill for money..............

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är från en Army of lovers-låt, vilken minns jag inte just nu... Tror det är Jean-Pierre som rappar loss i alla fall. HAHA

      Radera