söndag 30 september 2012

Ingen är här bara för att dansa

Som en motvikt till de senaste deppinläggen, kan jag meddela allmänheten om att DET HÄR var bästa helgen på så länge! Det började med att Madde, fantastiska härliga mänska, klev ett steg närmare 30 och bestämde sig att fira detta i Göteborg. Jubel! 


 Kvällen efter var det Lady fest på Yaki-Da. Jag dog flera gånger om för att det var så djävla bra. Allt. Allt var så djävla bra.


 Pfemme records. Så bra så jag grät en skvätt.



 Hanna och Francisca vilar småbena kungligt.

 DJ och Hitler jugend.


  Mattan, Apan och Camilla. Huga, vad bra de är!


Idag blev det avskedsbrunch för Madde på Bitter! Bäst var pannkakorna och... allt. Åt som om det gällde livet. Så, mina vänner, firar man helg.

1 kommentar:

  1. ja min vän, så att man gör. lycka ända ut i tåspätsan! tack för en kickass helg! KÄRLEK <3

    SvaraRadera