söndag 31 mars 2013

Bröllopsmardröm #3

En hanterar ju stress på olika sätt och vis, och jag bearbetar väl uppenbarligen mina issues när jag sover. Jag skiter i att det är tråkigt att läsa om andras nattliga drömmar, det här behöver jag ha kvar.

 Det är fest och mycket folk. Plötsligt är det någon som tar tag i mig och Erik, och vi tänker att "nu är det dags". Han ser ut som killen som gjorde våra ringar. Han har vit skjorta och svart väst och säger saker som en vigselförrättare säger(?), och vi blir gifta. Jubel. Tills jag undrar: VART ÄR EMMA!? Det är ju Emma som ska viga oss! Och ringarna hade vi inte heller. Får tag på Madde som säger: "Du kommer inte att gilla det här, men jag har fått ett sms från henne och hon är kvar på Arlanda. Ett flygplan har parkerat mitt på landningsbanan och även parkerat in alla resenärer på en fransk restaurang. Hon kommer inte." Sorg!

2 kommentarer:

  1. Men sötnöt!
    Gillade det där med fransk restaurang - men inte resten!
    Jag kommer. Ska vara där senast fredag så eventuella tågförseningar till trots så ska jag vara på plats i tid innan allt börjar - LOVAR!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns tryggt! :D Hjärnan är knäpp.

      Radera