torsdag 14 februari 2013

K säger hej!


Vi har en inneboende hos oss, och det är därför som jag inte har skrivit på länge. Livet blir så artigt inrutat när du är fullt upptagen med att ge sken av att vara ordentlig. Det är slut med att äta gröt direkt ur kastrullen, bygga disktorn och slötitta på svtplay. Ibland sticker jag ut och springer eller går och lägger mig tidigt (läs: rimlig tid) för att få vara lite ensam, tid som jag annars förmodligen skulle ha spenderat framför datorn... Men det går bra! Eric heter han, för enkelhetens skull, och är en barndomskompis till Erik. Han flyttar in i sin lägenhet i mars, och bor alltså hos oss till dess. Han stryker alla sina kläder och lagar jättegod mat. Jag kanske kan lära mig något?

3 kommentarer:

  1. ...alltså skrattar oavbrutet till gif:en - Inte åt strykningen eller något annat i texten, bara för att förtydliga.

    SvaraRadera