onsdag 6 juni 2012

Och bredvid mig står du

Jättelängesen!

Lite senare!

Jag och Erik har varit tillsammans i snart tio år. Att vi nu har bestämt att vi ska gifta oss, gör inte vårt förhållande mer seriöst. Det har det varit från första stund sen den där vintern för ganska länge sen. Oavsett ringar på fingrarna eller inte, så ser jag oss långt in i Framtiden som pensionärer med likadana träningsoveraller som håller varandra i varmhänderna. Men jag ser fram emot att få en egen dag, Erik och Kråkan-dagen, där vi samlar alla fina människor vi har i vårt liv och ställer till med stor fest för att fira att det är Du och Jag. Inte för att vi måste, utan för att vi vill ha det så.

4 kommentarer:

  1. Nu har jag läst detta inlägg fyra gånger.
    kommer en tår varje gång!
    Är så fint, blir så glad!

    SvaraRadera